01 May 2008

BRIJACINA KOJONA (Cro) - Mazni me s buncekom po glavi bestijo jedna , demo 199x

Hahaha..here is another recording by those sickos from Pula.This is supposedly their first demo,and I have to thank Bartol for this one.If you already downloaded the previous recordings by them and/or Lizatori Pizdere,then you know what is all about.The Cro-language speaking persons will probably have a laugh about it,and all you others just wonder what could it be..cult stuff.
PS:Unfortunately,no pics or videos for this one!

Tracks:
01.Allo allo
02.Bocanje je prava spika
03.Bulja ko dva andola
04.Doma cipelarimo kunice
05.Fritaja od skornji
06.Frizider mi je aj bok
07.Hopa cupa ja tebi pitona
08.Imas dlakava jaja
09.Izrigo sam se na brata
10.Kariola
11.Kome futari cazzo
12.Lizi mi muda
13.I da je srece bilo ti bi ga popusila
14.Ne trazi ljubav ako si gubav
15.Pacov ti je zvalio jaja
16.Cesi me s kurcinom
17.Rokni me s macolom
18.Strugni mi ga u piconku
19.Strsi li pingvinima
20.Super jebacina 120 na sat
21.Kad je st.Klara pala sa balkona i nabila se na kurac st.Antona
22.Tripper Jack
23.Sta je mala rospijo stara
24.Sapat iz cmara
25.Sparici
26.Zvaljakanje
27.Prdezi
28.Extreme terror (bonus)
29.unknown (bonus)
30.unknown (bonus)

BRIJACINA KOJONA - MAZNI ME S BUNCEKOM PO GLAVI BESTIJO JEDNA , DEMO 199x

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails